zondag 13 januari 2013

ook al geven ze sneeuw

Dit weekend maakte ik weer 2 zomerkleedjes :-)

Het laatste heeft me wel héél veel moeite gekost, mouwtjes, een rits, rug en voorpand aan de binnenkant. Dus heel veel spelden, binnenstebuiten keren, nog eens terug keren, pfff

Maar 't is een schoontje geworden vind ik zelf


Ook nog een fotootje van Senni van een vorig kleedje:

Terwijl ik gisteren met Storm rondreed van de voetbal naar de speelgoedwinkel naar een zwemfeestje waren Jebse en Tom ondertussen in Maastricht, betogen tegen de kerncentrale van Tihange.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Alle 2 goedgekeurd, zonder twijfel.
Dat stofje met die bomen vind ik wel heel speciaal.

Sigrid

sarah zei

waar blijft die Senni-webshop? :-)

Tom en Lore zei

Sarah, aan jongenskleren waag ik me echt nog niet! Maar als jullie een zusje krijgen, dan stuur ik je een kleedje op! Met kersen! Echt!