donderdag 21 juni 2012

hoe vuiler, hoe fijner het was

wat een helse woensdag...

3 opvangkindjes die vonden dat ze genoeg hadden aan een half uurtje slaap.
Het grootste lawaaimakerke heb ik uit bed genomen en de andere 2 hebben dan toch nog een uurtje gedut.

's Woensdags is het hier altijd zo druk, de jongens hebben dan niks aan mij dus uit schuldgevoel liet ik een vriendje komen spelen.

Ze waren heel braaf buiten aan 't spelen. Maar wat ben ik naïef. Als het stil is, dan zijn ze NIET braaf.

Storm kwam halverwege de namiddag meten, die had ne hypo en ik had een zenuwinzinking. Hij, zijn kleren, zijn schoenen, alles zat onder de modder!
Jebse kwam ook eens kijken hoe het met zijn broer was, die zag hetzelfde uit! De modder op die bruine beentjes zag ik niet goed maar aan z'n schoenen te oordelen...
En het vriendinnetje zag er ook "schoon" uit

Ik vroeg of het van papa "zou mogen", dat wat ze aan 't doen waren. Nee, maar ze gingen het terug "tegoei" doen...

Toen kwamen ze terug binnen, na eerst de badkamer gepasseerd te hebben (is beneden dicht aan de achterdeur). Beeld het u in: opgedroogde aarde op de benen, water, ne witte pompbak, de vloer. Ja? Hebt ge het beeld vast?

Ik heb ze buiten gezet, alledrie met de melding om "het terug tegoei te doen" en ze mochten niet binnen voor het etenstijd was.

Om kwart na 5 werden de opvangkinderen gehaald, moest ik Senni wakker maken, fruitpap geven,...en nog eten maken
Storm dacht punten te scoren door zich al te douchen en de pompbak terug schoon te maken (hij heeft een beetje gescoord maar is nog steeds gebuisd)

En dan heb ik Jebse in de douche gezet en dan konden we toch om 18u aan tafel want Storm moet dan eten en spuiten.

Grrr daar krijg ik dus stress van....

Na een serieuze grommelmail naar m'n mailvriendinnen E en K kon ik het al beter relativeren ;-)
"hoe vuiler, hoe fijner het was"

allé dan, zij hadden zich geamuseerd en ik heb me daarna op mijne strijk gestort en ben ook content want als je boos bent gaat alles toch rapper hé?

1 opmerking:

wannesraps zei

haha, geweldig!!!
Maar ik kan het me allemaal wel een beetje voorstellen: de stress, de modder in de badkamer en elders,... maar het blijft wel waar hoe vuiler ze zijn hoe prettiger het was.
Wij gaan morgen terug op controle met Flore.
Nog veel plezier daar!!!
Maren (hoemmelke.blogspot.com)