woensdag 28 maart 2012

post

Vandaag zat er bij de post een brief van de gemeente.

Senait is nu overal waar ze ingeschreven moet zijn, ook ingeschreven. Het heeft iets langer geduurd omdat we nog dingen moesten laten vertalen, die vertaling moesten we binnenbrengen op de gemeente, dat waren we vergeten tot een bediende van de dienst bevolking ons opbelde en ons eraan liet denken ;-)

jaja, er heerst hier soms een beetje chaos ;-)

Gisterenavond hadden Tom en ik het er nog over. Deze hechtingsperiode is toch wel zwaarder als toen bij Jebse. Klinkt raar omdat Jebse zo'n slechte slaper was. Maar ik was ten wel hele dagen thuis. Hele nachten was ik met hem wakker en overdag kon ik me met hem rusten. Nu ben ik veel sneller terug aan het werk, komt er ook meer op Tom zijn schouders terecht en we zijn veel sneller terug het echte leven ingegooid.

We hadden het liever anders gehad maar het kon echt echt echt niet anders.

Deze morgen deed Senait haar prachtige ogen alweer om 5u open maar Tom is heel snel een fles gaan maken en ik heb ze gegeven en ze is daarna terug in slaap gevallen, halleluja! Iets wat daarvoor niet lukte, nu dus wel. Dit is beter, dit is niet zo afmattend dan iedere dag tussen 5 en 6 uit uw bed te moeten. Morgen hopelijk opnieuw :-)

Geen opmerkingen: