woensdag 5 januari 2011

kerstcadeautje

Deze kerst kreeg ik een digitaal fotokader cadeau. Leuk!

Tom had de dag erna al een aantal foto's erop gezet.
Vandaag, 5 januari, 12 dagen na ontvangst, ben ik al bijna knettergek geworden van die kader.

IEDERE keer (echt IEDERE keer) als ik de kader aanzet krijgen we een tentoonstelling.

Jebse is verknocht aan dat ding en het liefste wat hij doet in naast de kader te gaan staan en iedereen die verschijnt te imiteren :-)

"mama kijk, Storm doet 'zo' (en dan doet hij storm na)"
"mama kijk, Jebse doet 'zo' (en dan gaat hij zichzelf na)"

MAAR als hij zegt: "mama kijk", dan moet je dus ook effectief kijken. En niet alleen eens opkijken, nee, zijn volledige imitatie moet je bekijken.

Ook een leuk detail is dat die foto's blijven verschijnen, ook al heb je al 2 rondes gehad, meneertje blijft het leuk vinden (en wij iets minder na 3 rondes ;-) )

Dus de digitale kader staat zeker niet iedere dag aan. Maar ik zag daarstraks dat hij de afstandsbediening ervan ontdekte. Het is dus nog een kwestie van dagen eer hij de werking ervan doorheeft....

4 opmerkingen:

Catherine zei

Hoi

Bedankt dat wij via deze blog jullie belevenissen tijdens de wachttijd op een broertje of zusje mogen volgen. We duimen mee dat het allemaal snel mag lopen.

groetjes
Catherine, Peter, Nathan en Hanne

Kurt en Sophie zei

Hihi. Voor jullie misschien licht frustrerend maar voor ons wel grappig hoor :-)

Tom en Lore zei

ik zal het eens filmen Sophie ;-)

Heidi en co zei

Hahaha!!!
Ik sluit me volledig aan bij Sophie!