zondag 5 september 2010

bijna halverwege

Omdat ik met mijn opleiding zit en ik het heel graag doe, hebben Tom en ik besloten dat ik de opleiding sowieso afmaak. Het zou zonde zijn om halverwege ergens te stoppen, ons kindje te gaan halen en dan nog terug naar school moeten (met 3 kinderen?!) om mijn diploma te halen.

De wachttijden vallen mee (zeker als je naar andere landen kijkt) waardoor we een datum hebben moeten prikken vanaf wanneer een toewijzing welkom is. Het hart zegt NU maar het verstand zegt april 2012. Hoe het momenteel loopt zouden we in april 2012 heel vooraan de wachtlijst moeten staan. Laat ons hopen hé!

Ik wou dus even de website opfleuren met een ticker en tot welke conclusie kwam ik??? Wij zijn al bijna halverwege! Het leek eigenlijk nog lang, we zijn nu nog 2010 en we moeten naar 2012 maar we zijn dus al bijna halverwege!

Ik ga nog snel m'n boekentas maken, ik kan me nu zeker niet permitteren om ergens een module te blijven hangen! Ons kindje is misschien zelfs al geboren! Vanaf nu hou ik dus ook mijne agenda ook heel zorgzaam bij. Bijna iedere dag noteer ik iets. Dan weten we wat wij aan 't doen waren op het moment dat ons kindje geboren werd. Dat heb ik ook met onze Jebse gedaan, heel leuk.

Geen opmerkingen: