donderdag 5 augustus 2010

spoed



Gisteren moest ik met Jebse naar spoed :-(
We waren bij een vriendin en daar is hij gevallen. Een brits in z'n hoofd, 3 draadjes en een klein stukje geplakt en hij is alweer opgelapt. Vandaag weet hij er al helemaal niets meer van, gelukkig maar.
In tegenstelling tot vorig jaar, toen ik op m'n blote voeten op straat naar onze buren hysterisch stond te roepen dat ze me naar 't ziekenhuis moesten brengen omdat hij gevallen was, was ik nu héél kalm en rustig. Zou dat met m'n opleiding te maken hebben?

Ook had Storm z'n eerste voetbaltraining gisteren die ik op de valreep dan toch heb kunnen meemaken. Hij vond het supertof en kijkt al uit naar morgen (opnieuw training)

Ook zag hij er goed uit in zenne tenue ;-) ik moet de foto's van op het veld nog aan nonke Nils vragen, nog zo ne vurige supporter van Storm :-)

groetjes

Geen opmerkingen: