dinsdag 10 april 2012

vakantie

Oh wat kijk ik al uit naar ons verlof!

3 weken verlof in juli waarvan er 2 in La douce france...zalig!

Omdat 15 augustus op een woensdag valt en ik iedere vrijdag vrij heb, heb ik de donderdag ook verlof doorgegeven. En nu heb ik vandaag dus nog een korte week in Nieuwpoort geboekt.

Woensdag gaan we allemaal, Tom gaat 's avonds naar huis want die moet donderdag en vrijdag werken, en vrijdagavond komt hij dan terug naar ons in Nieuwpoort tot zondagavond. tenzij hij heel goed verkoopt en verlof bij "verdient" dan kan hij bij z'n kroost blijven.

Ik kijk er zo naar uit, verlof, met ons allemaal, kinderen die hopelijk braaf zijn (ijdele hoop?), mooi weer (in frankrijk sowieso, aan zee is een twijfelgeval), wij rustig in ne stoel terwijl de jongens doorgefietst komen, Senait spelend op een dekentje (als ze tegen dan nog niet loopt), een fris pintje voor papa en ne cola light voor mama, een bbqke doen, ne plons in het zwembad (in frankrijk EN aan zee), naar de markt (al ga ik daar geen vrijwilligers voor vinden, Senai wel, die wordt goed opgeleid)

Allé, goei vooruitzichten dus :-)

Maar eerst ook nog genieten van die verlengde weekends in mei en juni :-)

Geen opmerkingen: