woensdag 11 april 2012

Forza racing!

Storm is met zijn papa naar de match in Genk kijken.
"Forza racing" galmde al van in de namiddag door het huis en ook:

"Jelle?!" en dan moest ik zeggen: "Vossen" en liefst dan even luid als hem (dus roepen)
(Storm houdt zijn armen en vingers al op dezelfde manier als hij scoort :-))

"Kevin?!" "De Bruyne"
Eigenlijk moet ik er ook bij vertellen dat hij iedere keer als hij "Jelle" (en consoorten) roept, zijn hand aan zijn oor houdt om het antwoord goed te horen (echt grappig, ik moet het eens filmen)

Ook Logan hoor ik roepen en Bailly moet ik dan antwoorden en dan ineens klonk het: "KARIEN"

Ik: "Karien??"
Storm: "Ja! Karien, Ben z'n ma"
Ik: "Ben z'n ma?!"

Dat is dus blijkbaar een inside joke van Storm, Tom en nonke Nils (of misschien zelfs dat alle voetbalkenners dat zo zeggen, who knows?) want het is niet Karien, Ben z'n ma maar Karim Benzema die niet bij Genk voetbalt maar die hij kent van een of ander playtationspelletje.

Geen opmerkingen: