maandag 6 juli 2015

Holiday

Daar gaan ze...
Op alweer een onvergetelijke midweek vol herinneringen waar ze het hele jaar over zullen spreken. En genoeg om op te teren om weer halsreikend uit te kijken naar volgende zomer.


Het is ondertussen een traditie geworden. Make en Pake die met hun kleinkinderen op vakantie gaan. Ik weet niet wie er het meest naar uitkeek. Was het Pake? Was het Jebse? Ik denk dat ze allemaal stonden te popelen. (Het was dan ook nog een lange voormiddag....)
Ik kan ook niet zeggen wie het meest nerveus was. Ik vermoed dat iedereen onder de meter 40 in hun nopjes was.

Ze gaan zich dus amuseren onder hun zessen + den hond. Ah ja, want die moet ook mee.

En wij? Wij blijven thuis. In een stil huis. Tom aan het werk. Ik op doktersbevel me koest houdend.
We zijn toch woessies, zouden moeten genieten van de stilte en de rust.
We gaan proberen.

Have Fun kids!

1 opmerking:

Unknown zei

Hier ook een (te) leeg huis met maar 2 van de 7 kinderen thuis !
1 op kamp in Italië, 1 op kamp in Frankrijk, 2 op muziekkamp in Brussel en 1 op voetbalstage in Chelsea (ra ra ra wie ?).
Zondagavond is onze kroost weer voltallig (voor enkele dagen toch).
Nu nog elkeen genieten van de rust van 2 kids.

Geniet ook van de rust en snelle beterschap,


Sigrid