zondag 19 april 2015

2 zalige weken verlof

Ik heb 2 zalige weken verlof gehad. Hier in huis gewerkt, gaan shoppen, leuke dingen met de kinderen, veel tijd voor de kinderen.
Tom en Jebse zijn ondertussen ook thuis na een superreis naar Ethiopië.

Tom begint morgen op zijn nieuw werk, dus de komende weken zullen pittig zijn. Opleiding in Sint-Pieters-Leeuw. Vroeg weg, laat thuis.
Jebse begint met kiné, dan ook nog eens de voetbaltrainingen en bij mij op het werk wacht een overvolle agenda. Iets dat ik leuk vind, hoe drukker hoe liever

Alles perfect dus....tot ik gisterenmorgen blaasjes ontdekte in de hals van Senni. Waterpokken! Vandaag staat ons meisje van boven tot onder vol en is het een stukje vod. Hoe ongelegen kunnen die blaasjes tevoorschijn komen??
Morgen heb ik een oplossing gevonden en dinsdag gaan we voor het eerst beroep doen op Skoebidoe. Nog nooit gedaan, mijn moederhart breekt maar naar het schijnt blijkt dit heel goed te zijn....

Mijn lief klein prutske

4 opmerkingen:

veerle zei

vragen naar Gerarda. Ik dacht dat ze in Vlijtingen woont.. Ze is héél lief !

lies zei

Zo lief :-). Zo rustig zijn ze niet dikwijls hé :-). Maar ze ziet er wel héééél zielig uit :-/.

Unknown zei

Ai. Beterschap sterkte en succes deze week

Kathy zei

Beterschap!