donderdag 27 juni 2013

we gaan op reis en nemen mee....Jebse!

Howla, al meer dan een maand geleden dat ik weer eens iets schreef.
Het is dan ook druk met 3 kinderen, een voltijdse job en een bijberoepje. Maar alles verloopt hier super goed momenteel

De jongens hebben goed hun best gedaan voor school. Jebse gaat in september naar de laatste kleuterklas en Storm al naar het vierde leerjaar. En in november begint Senni aan haar schoolloopbaan.

Vorige week waren we bij make en pake toen de jongens hun nichtje daar ook was. En dat nichtje gaat naar het eerste. Maar Jebse heeft nog 1 groot doel voor hij naar het eerste gaat.
Hij wil absoluut naar Ethiopië!
Echt absoluut hé.
Hij spreekt er ondertussen al een paar jaar over en ineens is dat moment dus daar!

We moeten dus beginnen plannen...
We hebben nog iets minder dan een jaar want in het regenseizoen willen we natuurlijk niet naar daar reizen.

Vanavond vroegen we aan Jebse wat hij precies allemaal wil doen in Ethiopië

"natuurlijk mijn A zien en mijn opa en mijn oma"

En wat nog?

"in de jeep zitten"
"in een boot zitten"

Naar het weeshuis wou hij niet, bang dat ze hem daar zouden houden.
Maar we hebben verteld dat ze daar zo goed voor hem zorgden, dat ze zo lief waren enz...

"en als ze me daar willen houden, dan ga jij vechten hé mama?"
Als een leeuw schat

Het mailtje naar het reisbureau is gestuurd voor een offerte, de vluchten hebben we zelf al uitgekozen en ik heb al een voorlopige planning opgemaakt

Tom en ik kijken even hard uit naar deze reis als Jebse...onder ons drietjes deze bijzondere reis maken...onze fantastische zoon laten zien...de zoon van A en de zoon van ons...


3 opmerkingen:

lies zei

Oh Lore ik wil ook mee :-)
Dat is iets heel mooi voor Jebse en jullie om naar toe te leven!! Een fijne vakantie en tot in augustus!!

ElkeF zei

Prachtig! Ik tel al mee af. En de afweging kort of lang, die is heeeel moeilijk.... Geniet van het voorbereiden!

Kurt en Sophie zei

Zoveel om naar uit te kijken !! Geniet genieter genietst ...
xx