donderdag 9 mei 2013

nog even!

Nog een dik anderhalf uurtje en mijn webshop gaan online. Awel, ik vind het nogal spannend!

Ik heb over het algemeen veel aanmoedigingen gekregen maar soms ook opmerkingen (echt!) die mijn zelfvertrouwen konden doen kelderen. Maar ik sta sterker dan ooit in mijn schoenen. Ik voel me zelfzeker over mijn vaardigheden, mijn organisatietalent en ik ken mijn grenzen en mijn beperkingen. 

De webshop zie ik als mijn hobby. Met een man die 's avonds regelmatig vergaderingen heeft, is dit het ideaal tijdverdrijf. Ik doe iets wat ik graag doe nl naaien, organiseren, regelen, plannen enz

Dus gaat het lukken? Of toch niet? 
Ik heb het erop gewaagd en wie niet waagt...niet wint zeggen ze hé

Ik denk net aan iets! Ik wou dus de naam van de webshop hier NU publiceren! BLOND! 
Net op tijd dat ik eraan dat ik nog niets mag verklappen tot 20u15. Niet echt blond dus ;-)

Tot straks!

1 opmerking:

Frank en Ingrid zei

Spannend, we zitten al op hete kolen te wachten