dinsdag 8 november 2011

rechtbankdatum

We hebben een rechtbankdatum!

6 december moeten we verschijnen maar de 2e december hebben we de allereerste ontmoeting met Senait! Zo spannend!

Gisteren heb ik mijn naailes moeten missen maar het was om tickets te boeken. We moesten vandaag onze vluchtgegevens aan Fiac doorgeven.
Dus vandaag heb ik dan maar een rokje in elkaar gestoken :-)

Ook heb ik nog 2 slabbetjes gemaakt. Voor Kerstmis ga ik m'n opvangkindjes een mooi slabbetje cadeau doen met wat koekjes of zo. Nog 2 en dan zijn ze klaar en komt er hier een post ;-)

Ik had nog een klein stukje stof liggen waar ik eerder al een kleedje mee maakte. Een ander rokje dat ik maakte liet ik een vriendin haar kindje passen. En het zat perfect. Waarom dan van model veranderen?


Toen ik het rokje aan Tom liet zien zei hij dat hij Senait er al echt in ziet rondlopen/kruipen. Awel, ik ook! Oh bijna! Bijna!

Geen opmerkingen: