dinsdag 27 september 2011

naailes

Sinds begin september volg ik naailes in het avondonderwijs. Ik wou dat al zo lang kunnen, had hier al 8 jaar een nieuw machine staan dat er nu nog steeds nieuw uitziet. Nog nooit iets mee gedaan behalve zelf iets geprobeerd.

Dit jaar wou ik het weer uitstellen door de komst van Senait maar de grote vraag momenteel is wanneer ze zal komen en heel waarschijnlijk heb ik er dan al een half schooljaar opzitten. Dus ik ben gestart.

In de klas zijn we nog patronen aan 't tekenen, aan 't rechtdoor stikken, een schort aan 't maken enzoverder. Maar thuis ben ik al aan iets anders begonnen.
Aan een rokje! Waarschijnlijk niet helemaal volgens de regels van de kunst maar het resultaat vind ik wel mooi :-)

Het is voor Noortje en zij zal het ook mooi vinden, het zijn mooie kleurtjes en het "zwiert" meer moet een 4 jarig meisje niet hebben :-)

Geen opmerkingen: