woensdag 6 juli 2011

3 maart 2011

Ik kreeg vandaag een mailtje van iemand die tot vandaag voor mij dus onbekend was, iemand die deze blog volgt en een uitnodiging vroeg voor de privéblog.

Zij mailde mij iets wat ons tot nu toe nog niet was opgevallen (foei)!

Ons meisje is op 3 maart 2011 geboren en wat deden wij die dag??

Wij kregen telefoon van Fiac om de keuze van Toukoul of het Amba door te geven! Wat een toeval!

Ik had wel al in mijne agenda gekeken wat we de 3e maart hadden opstaan. Er stond niets geschreven. Gelukkig hebben we deze blog (en oplettende lezers) om alle belangrijke dagen in deze procedure bij te houden!

Maar sommige dingen gaan toch meer privé gehouden worden vandaar de blog van ons zusje. Wie nog geen uitnodiging gehad heeft, mail me ;-)

1 opmerking:

Annemieke zei

en dat voor iemand die normaal gezien helemaal niet opmerkzaam is. :-)
groetjes,
Annemieke